All week
Activitats als centres escolars per promocionar la Setmana de la Mobilitat i conscienciar sobre nous hàbits de mobilitat.
Mitjançant una col·laboració amb el sector turístic, tenim la intenció de promoure activament la Setmana Europea de la Mobilitat a Amposta amb la creació i promoció d'una ruta urbana que destacarà els punts d'interès de la ciutat relacionats amb la mobilitat sostenible. Aquesta iniciativa busca fomentar la consciència sobre la mobilitat sostenible i animar els residents i visitants a explorar la ciutat de manera més ecològica i amigable amb el medi ambient.
16 September
En el marc Setmana Europea de la Mobilitat ens complau convidar-vos a participar a la Caminada Popular amb la Col·laboració dels Amics del Camí de Sant Jaume i a la Ruta en Bicicleta fins a la Torre de Sant Joan.
20 September
A les 9:00 hores Xerrada i recorregut amb bicicleta amb els alumnes de l'Escola Miquel Granell
A les 15:00 hores Xerrada i recorregut amb bicicleta amb els alumnes de l'Institut-Escola Agustí Barberà
21 September
A les 9:00 hores Xerrada i recorregut amb bicicleta amb els alumnes de l'Escola Sagrat Cor
A les 15:00 hores Xerrada i recorregut amb bicicleta amb els alumnes de l'Escola Soriano Montagut